VSD-lidmaatschap

Het lidmaatschap van de VSD staat open voor iedereen die zich interesseert voor dromen.

Wil je contacten leggen? Wil je graag informatie over dromen? Wil je als lid graag actief meedoen? Ben je graag op je eigen manier met dromen bezig? Ben je deskundig droomwerker?

Bij de VSD zit je goed met je interesse voor dromen. Geef jezelf de kans je kennis en ervaring uit te breiden dan wel te delen met anderen!

Droomfoto_7.jpg

Leden van de VSD ontvangen:
- Het Droomjournaal (tijdschrift via de post)
- Gratis deelname aan de Voorjaarsbijeenkomst
- Gereduceerd tarief voor de Najaarsbijeenkomst
- Digitaal Droomjournaal: Droomstroom
- Mogelijkheid om mee te doen met het Droomweekend
- Toegang tot het besloten ledendeel op deze VSD-website met diverse fora
- Toegang tot droombijeenkomsten in eigen regio (mits er in jouw regio een groep is en anders krijg je ondersteuning om zelf een droomgroep op te zetten)

En, niet te vergeten: verrassende en waardevolle contacten!

De VSD kent vier soorten lidmaatschap:
- Gewoon lid (€ 56,- per jaar)
- Student-lid (€ 27,50,- per jaar)
- Paar-lid (€ 69,- per jaar)
- Institutioneel lid (€ 163,- per jaar)

Laatste tariefwijziging: 1 december 2023

De inschrijving van het student-lidmaatschap gaat via penningmeester. Mail naar penningmeester@droomvereniging.nl. Bij het studentlidmaatschap moet je jaarlijks een kopie van je collegekaart of een ander recent bewijs van inschrijving aan de universiteit of instelling waar je studeert opsturen.

Voor mensen met een minimuminkomen is een aangepaste regeling mogelijk. Neem hiervoor contact op met de penningmeester via penningmeester@droomvereniging.nl

michael-dziedzic-1bjsASjhfkE-unsplash_verkleind_2.jpg

Ja, ik wil mij graag aanmelden voor het lidmaatschap!

Wil je nog niet gelijk lid worden, maar wel op de hoogte blijven van onze activiteiten en nieuwtjes? Dan kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief (via dezelfde link als het lidmaatschap). Deze is gratis voor alle geïnteresseerden in dromen. Je zult dan ook Droomstroom ontvangen. Dit is het digitale Droomjournaal van de VSD.