Bestuur VSD 2023

Het bestuur van de VSD bestaat uit de volgende leden:

Maxime.png
Maxime

Maxime Zeef
Voorzitter

Voor mij zijn dromen altijd al een actief onderdeel van mijn leven geweest. Ik ben erdoor gefascineerd en denk dat er zoveel meer achter schuilt dan we denken.  Dromen voelen als herinneringen aan een andere wereld en zijn super waardevol!

IMG_B90C7F5F87E4-1.jpeg
Pieter

Pieter de Jong
Secretaris

Dromen gaan al heel lang met mij mee, hebben mij verwonderd, antwoorden gegeven, emtioneel geraakt, maar ook mijn leven in het mysterie overeind gehouden. Hoe mooi is het nacht na nacht in die diepe poel te mogen duiken om nieuwe schatten te vinden.

Karel.jpg
Karel

Karel Klumpert
Penningmeester

Dromen zijn voor mij: boodschappen uit een mysterieuze bron die ik bijna altijd kan herleiden tot essentiële thema's die me bezig houden. Dromen steunen me bij het nemen van besluiten en helpen me om beter naar mijn ziel te luisteren.