Themaworkshop 'Intuïtieve ontwikkeling: voorouders, gidsen en overledenen'

2 jul. 2023 10:00 - 12:30
28 Steynlaan, 3701 EG Zeist

Op zondag 2 juli 2023 van 10.00 uur - 12.30 uur geeft VSD-lid Ienke Goldewijk de themaworkshop: Intuïtieve ontwikkeling: voorouders, gidsen en overledenen.

Tijdens deze themaworkshop gaan we ons verdiepen in voorouders, gidsen en overledenen die zich aandienen in onze dromen en op andere wijzen. We gaan dieper in op boodschappen, de vragen die we zelf hebben, maar ook de hulp en steun die we kunnen aanbieden. Tijdens de bijeenkomst beginnen we met een verbindende meditatie. Je krijgt een stukje theoretische achtergrond op het gebied van het thema en daarna zullen we aan de hand van verschillende werkvormen concreet aan de slag gaan.

Om mee te kunnen doen is het niet nodig al een directe droom- of een andersoortig contact-ervaring te hebben gehad. Je wordt tijdens de workshop begeleid in de afstemming en de vervolgstappen.

Aanvang:    10:00 – 12:30 uur
Dag/Datum: Zondag 02/07
Locatie:       28 Steynlaan, 3701 EG Zeist

Aantal deelnemers: minimaal 3, maximaal 8 deelnemers. Deelnemen gaat op volgorde van binnenkomst van aanmelding en betaling.

De kosten bedragen €30,00 euro.

Aanmelden en inschrijven kan via de website van Ienke Goldwijk: www.ienkegoldewijk.nl