Ixta in Dromenland - Bijeenkomsten over het begrijpen van dromen

15 okt. 2024 09:30 - 10 jun. 2025 00:00
IXTA NOA, Praktijkhuis, IJsselkade 9, 7201 HB Zutphen

Vraag jij je ook wel een af, wat jouw dromen te vertellen hebben? Soms zijn het herhalende dromen, soms nachtmerries en soms alleen maar een flard. Ze kloppen bij je aan om je iets te laten zien. Tijdens een thema-avond bij Ixta Noa liet Maarten van Rootselaar zien hoe je jouw droom kunt onderzoeken. Als een vervolg daarop zal er maandelijks een groepsbijeenkomst plaatsvinden bij Ixta Noa Zutphen, waar je je droom kunt inbrengen en leert hoe je jouw dromen kunt verstaan.

Wie

De bijeenkomsten worden begeleid door Maarten van Rootselaar. Maarten werkt als droomcoach en is opgeleid binnen het ITIP. Hij is lid van de Vereniging voor de Studie van Dromen (VSD) en redacteur van het Droomjournaal. Maarten geeft presentaties en cursussen voor het verstaan van je dromen en begeleidt meerdere doorgaande droomgroepen.

Waneer

Elke tweede dinsdag van de maand van 9.30 uur - 11.30 uur

Waar vinden de bijeenkomsten plaats?

Ixta Noa, Praktijkhuis, IJsselkade 9, 7201 HB Zutphen. Tel.: 0575-571896

Hoe meld ik me aan?

Stuur een mail naar zutphen@ixtanoa.nl

Aanmelding vooraf is nodig, omdat de groep uit maximaal 10 mensen kan bestaan. Na een bevestigingsmail van jouw deelname ben je welkom.

De toegang is geheel gratis.