Online ALV op 27 juni om 10.00 uur

Op zaterdag 27 juni wordt er om 10.00 uur een Zoom-bijeenkomst gehouden voor de online-Algemene Ledenvergadering.

De ALV kon eerder dit jaar niet doorgaan vanwege de Coronamaatregelen. Het bestuur heeft een manier gevonden om toch de ALV te kunnen houden, want het is voor de VSD en voor de leden belangrijk dat het tóch door kan gaan in 2020. Er zijn een aantal belangrijke agendapunten en sommige punten kunnen niet een jaar wachten. Het bestuur is actief bezig met een aantal veranderingen en wil graag, met de steun van de leden, door op de ingeslagen weg.

Op zaterdag 16 mei is de uitnodiging voor de online ALV per mail verstuurd. Als het goed is, hebben alle leden die in hun inbox ontvangen. Daarbij zijn alle stukken voor de vergadering toegevoegd. In de uitnodiging is een link naar de Zoom-bijeenkomst. Deze is zaterdag 27 juni vanaf 9.45 uur toegankelijk.

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen