Internationale droomconferentie in 2024 in Nederland!

Van 8-12 juni 2024 organiseert de International Association for the Study of Dreams (IASD) hun 41ste conferentie in Nederland!

De locatie is de betoverende Rolduc Abdij uit de 12deeeuw in Kerkrade, Limburg.

Wat gebeurt er als je de werelden van wetenschap, kunst, professionele droomwerkers en droomliefhebbers samenbrengt? Je creëert een unieke bijeenkomst. Een bijzonder evenement waar nachtelijke ervaringen naadloos samenvloeien met inzichten van overdag en grenzen en disciplines overstijgen. Het is een smeltkroes van perspectieven van over de hele wereld, een symposium waar de mysteries van de nacht de ontdekkingen van de dag ontmoeten.

In de rust van een oude abdij verkennen we de onderstromen die door dromen stromen en die ons begrip van onszelf en de samenleving vormgeven. Tussen de presentaties door nodigen de grote eetzaal en de ruime binnentuin van deze abdij uit tot ontmoeting. Iedereen is welkom – of je nu een professional bent, een droomwerker, onderzoeker, student, kunstenaar, performer, auteur of een nieuwsgierige, geïnteresseerde dromer.

Meer dan 100 presentatoren delen hun werk met dromen uit landen over de hele wereld. Het is een uitstekende plek om dieper in de wereld van dromen te duiken en bijzondere ontmoetingen te hebben met droomliefhebbers van over de hele wereld.

Wat staat je te wachten op deze conferentie?

🌟 Presentaties en workshops:

Dompel jezelf onder in een breed scala vanbaanbrekend droomonderzoek, praktische droomwerktoepassingen en boeiende workshops die zijn afgestemd op zowel nieuwsgierige geesten als creatieve zielen.

🌟Droomexpressie:

Bespreek je dromen graag in de ochtenddroomgroepen. Laat je inspireren tijdens de droomkunstshow in de galerijen van de abdij en onderzoek de manieren waarop onze nachtelijke visies de wereld van creativiteit beïnvloeden.

🌟Gemeenschap en verbinding:

Smeed verbindingen met mede-droomliefhebbers, onderzoekers en kunstenaars uit meer dan 20 landen en culturen over de hele wereld. Onze gedeelde fascinatie voor dromen vormt de basis van een levendige en verzorgende gemeenschap waar je nog jaren van kunt genieten.

🌟 Terugtrekken en opnieuw verbinden:

Vind troost en ontspanning in de vredige omgeving van de Abdij Rolduc. Herstel de band met je eigen natuur door in contact te komen met een eenvoudigere manier van zijn. Put uit de bron van schoonheid waaruit ideeën en helderheid beginnen op te borrelen.

Registratie open

Je kunt nu je ticket kopen voor de conferentie in juni (met vroegboekkorting tot 1 mei 2024!) en je eventueel aanmelden als vrijwilliger. Houd de conferentie website in de gaten voor de invulling van het programma.

Hopelijk zien we velen van jullie daar!

Data om te onthouden:

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen