Webinar Heilige Nachten

17 dec. 2023 10:30 - 6 jan. 2024 12:00
Zoom en Mindfunda.com

Heilige Nachten zijn de twaalf dagen en dertien nachten tussen 24 december en Drie Koningen op 6 januari 2024. In de dagen waar de nachten het langste zijn, is er alle ruimte voor dromen en innerlijke reflectie aan de hand van oude mythologische verhalen. Tijd om je voor te bereiden op het nieuwe jaar.

Al sinds oude tijden menen velen dat ieder van de twaalf nachten een kans biedt om te dromen over de corresponderende maand in het nieuwe jaar. In de eerste nacht zou je dromen kunnen ontvangen die wat voorspellen over de maand januari in 2024, in de tweede nacht over februari 2024 enzovoorts. Maar of je daar nu wel of niet in gelooft, de Heilige Nachten zijn een speciale tijd van bezinning en introspectie.

Al bijna 10 jaar organiseert Susanne van Doorn via haar platform Mindfunda Mindfunda.com een online evenement tijdens deze twaalf bijzondere nachten. Elk jaar weer resulteert dit in een virtuele reis met gelijkgestemden, waar in bijna een halve maand de basis wordt gelegd voor het volgende droomjaar. Naast de inspirerende dynamiek van het gezamenlijke evenement, is het vooral een ontdekkingstocht naar je eigen persoonlijke droomsymboliek.

Dit jaar koos Susanne de twaalf werken van Hercules als leidende thema van de 12 Heilige Nachten. Iedere dag lezen we over de spirituele opdracht die Hercules moet vervullen van zijn grote vijand en naamgenoot Hera. Iedere nacht dromen we samen en iedere dag bespreken we onze dromen. In het webinar neemt Susanne ons mee in het gedachtengoed achter de Heilige Nachten en geeft een inkijkje in het thema van dit jaar in het bijzonder. Tijdens de Heilige Nachten ga je zelf aan de slag met dromen en bieden wij de ruimte om samen met Susanne te reflecteren op forum.

Dit evenement bestaat uit een online webinar, een speciaal voor de VSD gemaakte geluidmeditatie die je kunt luisteren tijdens de Heilige Nachten en een bespreking op ons (besloten) forum. Op 17 december gaan we van start en zal Susanne een toelichting geven over de Heilige Nachten, ruimte voor vragen bieden en indien je zelf al eens indrukwekkende dromen hebt gehad in die speciale periode van het jaar ben je van harte uitgenodigd om die te delen.

Praktisch:

• Koop een ticket voor dit evenement via onze website
  • Je ontvangt vervolgens een link voor de online lezing van Susanne op 17 december van 10.30-12.00u
  • Op 17 december ontvang je een link om je te registreren op Mindfunda -  doe dit uiterlijk op 23 december!
  • Op 23 december krijg je toegang tot de incubatie op Mindfunda die je gemakkelijk kunt afluisteren terwijl je in slaap valt tijdens de Heilige Nachten
  • Je hebt gedurende de hele Heilige Nachten periode (en daarna) toegang tot een besloten onderdeel van het forum om elke dag je dromen uit te wisselen, Susanne zal van 25 december tot 7 januari ook virtueel aanwezig zijn en input geven op de verschillende dromen.

Voor VSD-leden bedragen de kosten voor dit webinar € 30.
Helaas is dit evenement niet toegankelijk voor niet-leden, we creëren graag een veilige en besloten online omgeving op het forum vanwege de persoonlijke droomuitwisseling. Maar niet getreurd:

Aanbieding!

Nieuwe leden krijgen dit evenement kosteloos aangeboden als welkom bij de vereniging!

Meld je aan via deze link  als lid van de vereniging, voltooi je profiel voor onze website en geniet van al het moois wat de VSD je biedt!