Tweewekelijks online droomwerk bij SHELTER36 (van 6 september 2023 t/m 30 november 2023)

6 sep. 2023 19:00 - 30 nov. 2023 21:30
Via Skype

Vanaf 6 september gaat het online droomwerken weer van start onder begeleiding van Francis te Brake. Je eigen dromen vormen daarbij het uitgangspunt, maar ook zonder dromen ben je van harte welkom. We werken in groepsverband met max. 6 deelnemers. Zowel beginners als gevorderden zijn welkom.

Francis gidst en begeleidt de deelnemers bij het droomwerk, waarbij gefocust wordt op enkele dromen, die ingebracht worden. We verdiepen ons in bepaalde aspecten van de droom door in de droom terug te keren. De deelnemers blijven tijdens het droomwerk actief betrokken op de droom, die ingebracht wordt. Zo ontstaat er een band met de droom, de dromer en het droombewustzijn, wat een krachtige en ondersteunende uitwerking heeft. Je bent ook welkom als je geen droom wilt inbrengen, of nog moeite hebt je dromen te onthouden. De ervaring leert dat het dromen geactiveerd wordt door deel te nemen aan de droomgroep.

Gevorderde dromers kunnen zich (indien gewenst) naast de 2 wekelijkse bijeenkomsten richten op specifieke droomwerkoefeningen of zich verdiepen in een thema onder begeleiding van Francis te Brake.

Data en tijd

Van 6 september tot 30 november 2023. Om de 2 weken op woensdag van 19.00 tot 21.30 uur.

€ 9,- (v.a. 3 bijeenkomsten) of € 12,- (minder dan 3 bijeenkomsten) per keer.

Voor meer informatie ga naar: http://shelter36.nl/cursussen-en-workshops/deel-je-dromen-bij-shelter36-2/

Vragen en aanmelden via friejorself@gmail.com

Website: