Wake up! Systemische droomdag.

Over dit evenement

VSD-lid (Extern)
Datum en tijd
16 dec. 2023 10:00 - 17:30
Buitengoed Dorrepaal, Westvlietweg 115, 2267 AK Leidschendam-Voorburg

Op 16 december organiseert VSD-lid Mirjam Krowinkel een systemische droomdag.

Tijd: 10.00 - 16.30 uur (inloop vanaf 9.30 uur)

Dromen zijn een onuitputtelijke bron van wijsheid en kennis!
Als mens zijn we vaak niet meer in verbinding met onze eigen innerlijke wijsheid, doordat we als kind al jong allerlei overlevingsmechanismes ontwikkelen en ons leren aanpassen aan de verwachtingen van anderen. Ook (intergenerationeel) trauma en de daaruit voortkomende patronen spelen hierbij vaak een rol.

Dromen zijn je eigen innerlijke gids: een onuitputtelijke en veelzijdige bron van inspiratie, inzicht, heling en humor. Ze nodigen je uit tot persoonlijke groei en bewust-zijn en ze bieden inzicht in bv. je diepste verlangens, je angsten, aangeleerde patronen of overtuigingen. Droomtaal is de taal van onze ziel, die verbinding zoekt met ons fysieke lichaam. Om dat wat onbewust is en gezien wil worden, aan jou zichtbaar te maken! Zodat jij het leven van je dromen kunt leven.

Droomopstellingen brengen elke keer nieuwe en relevante inzichten voor de dromer. Steeds weer is het verrassend, ontroerend, inspirerend en/of helend wat dromen laten zien, soms ook confronterend.

Meer informatie en aanmelden via website: https://mirjamkrowinkel.nl/agenda/