Droomtelepathie - wedstrijd 3

19 nov. 2021 12:00 - 22 nov. 2021 00:00
Eigen bedje

Droomtelepathie - wedstrijd 3

Kun je het beeld ontvangen wat een ander zendt?

Het bestuur van de VSD organiseert weer een droomtelepathie wedstrijd. Droom je ook een nachtje mee?

Het proces:
Als eerst selecteert de zender + afbeeldingscommissie een geschikte afbeelding voor de nacht. De zender print de afbeelding in en probeert dit te zenden in de nacht (van 19 op 20 november) naar de ontvangers. De ontvangers krijgen de volgende ochtend (20 november) een mail met paar verschillende afbeeldingen te zien. Om in aanmerking te komen voor een prijs plaats je de keuze voor de afbeelding met jouw droom van afgelopen nacht op het forum. Je kan tot zondag 21 november een bericht met jouw droom op het forum plaatsen. In de week erop wordt door de zender + afbeeldingscommissie een beslissing gemaakt wie het dichtst bij de afbeelding is gekomen en de winnaar is van deze activiteit. De winnaar ontvang een mooie beloning.

Er zijn tickets voor zender (max. 1 persoon), afbeeldingscommissie (max 2 personen) en droomontvangers!

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen