Dromengroep Leiden

Datum en tijd
5 okt. 2023 19:15 - 8 okt. 2023 21:45
Praktijkruimte Mariëlle Borst, Kenauweg 1, Leiden

Op donderdag 5 oktober, donderdag 2 november en donderdag 7 december organiseert ITIP School voor Leven en Werk onder leiding van Mariëlle Borst een dromengroep in Leiden. De avonden starten om 19.15 uur en zijn om 21.45 uur weer afgelopen.

Dromen zijn tot hulp, inspireren en brengen verdieping. Je komt via je dromen op een directe manier weer in contact met wat je in wezen bezighoudt. Ben je toe aan een nieuwe impuls in je ontwikkeling en ben je benieuwd hoe je dromen daarbij kunnen helpen? Dan is de dromengroep iets voor jou.

Op deze avonden onderzoeken we op verschillende manieren de dromen. Iedere avond zal in het teken staan van een aspect uit de droomwereld, o.a.: de opbouw van een droom, archetypische symbolen in dromen, het energetisch veld in dromen. Ook is het mogelijk zelf onderwerpen aan te brengen. Maar het belangrijkste wordt het persoonlijke droomwerk. Je komt weer in contact met jouw kern van waarheid.

Het is inspirerend en verrassend om in interactie met anderen je eigen en andermans dromen te onderzoeken. Soms wordt een droom direct geduid, vaak ook onderzoeken we een droom spelenderwijs. We gaan met elkaar op avontuur, rechtstreeks de diepte in.

Max. aantal deelnemers is 12.

Kosten zijn € 195,- (all-in prijs; opleidingskosten incl. verblijf).

Inschrijven kan via: www.itip.nl