Dromen en liefdesrelaties

27 mei 2023 10:30 - 11:30
Zoom

Dromen en liefdesrelaties

De Vereniginig voor de Studie van Dromen organiseert in samenwerking met Marja Moors een online lezing met als thema 'Dromen en liefdesrelaties'.

Wat betekent het als een geliefde of ex-geliefde opduikt in je droom? Wanneer wordt er een wensgedachte of compensatie uitgedrukt en wanneer is het een voorzeggend beeld of zelfs een waarschuwing? Zijn dromen net als de bloemblaadjes van een madeliefje in staat om te vertellen of je nieuwe relatie je heil zal brengen?

Anima- en animusprojecties representeren je innerlijke vrouw of man. Ze bevolken zowel je dromen als je dagelijks leven. En tegelijkertijd is de ander ook echt een ander.

Tijdens de lezing vertelt Marja hoe dromen haar in het relatie doolhof gegidst hebben. Daarbij komen een paar passages uit haar boek ‘In dialoog met het onbewuste’ aan bod. Verder deelt ze een aantal inzichten zoals die in de literatuur over dromen en relaties zijn samengebracht. Tussen alles door gaan we in dialoog over het thema droomrelaties zodat we  elkaar kunnen inspireren.

Marja werkt als GZ-psycholoog en relatietherapeut in haar eigen praktijk in Heemstede. Daarbij combineert ze reguliere- en alternatieve methoden als droomwerk.

Deze online lezing begint op 27 mei 2023 om 10.30 uur en zal rond 11.30 uur weer afgelopen zijn. Een link om de lezing online bij te kunnen wonen, volgt na betaling van het ticket. Deze  link is persoonlijk en kan alleen door jou gebruikt worden!

Inschrijven voor de lezing kan vanaf heden. Er is plaats voor maximaal 100 deelnemers.

Ticket kosten:

• € 10 voor VSD leden;