Droomjournaals Archief

Droomjournaals uit ons Archief

Sinds het begin van de Vereniging voor Studie van Dromen verschijnt elk jaar een aantal edities van het verenigingsblad genaamd Droomjournaal.

De oplages per jaar verschilt tussen de 2-4 edities. Diverse leden hebben hard gewerkt om het mogelijk te maken om onze geschiedenis digitaal en ter beschikbaar te krijgen. Deze droomjournaals zijn alleen toegankelijk voor leden van de vereniging. Bezoekers kunnen een stukje van de nieuwste editie bekijken onder 'voorproefje'.

Getracht is om de privacy van onze leden zo goed mogelijk te waarborgen door het vervagen van hun woonadres, telefoonnummer en e-mailadress. Bij droomprofessionals is meer informatie beschikbaar gebleven om achteraf nog eventueel contact te zoeken via website en e-mailadres. Mocht onverhoop iets over het hoofd gezien zijn, graag doorgeven aan secretaris@droomvereniging.nl.​

Droomjournaal - collage