Verenigingsactiviteiten

Voorjaarssymposia

In het voorjaar, meestal in de maand april, wordt er een Voorjaarssymposium gehouden voor alle leden in een theater in Houten. Naast dat er gelegenheid is om elkaar weer te zien en te spreken, kunnen leden genieten van een interessante lezing, gerelateerd aan dromen. Na de vegetarische lunch wordt de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering gehouden. De dag wordt standaard afgesloten met een naborrel.

Najaarssymposia

In november staat het Najaarssymposium op de kalender. Dit symposium is voor leden, introducees en niet-leden. Er wordt een afwisselend programma aangeboden met lezingen en/of workshops en/of (droom)muziek. Altijd een gevulde en gezellige dag waar dromers elkaar kunnen ontmoeten.

Droomweekend

Een specialiteit van de VSD is het Droomweekend. Het Droomweekend vindt om het jaar plaats. De organisatie is in handen van de droomweekend-commissie, samengesteld uit VSD-leden. Het weekend biedt droombesprekingen, lezingen en vele workshops. Door het gevarieerde aanbod aan workshops kun je de keuze maken voor workshops die jou het meest aanspreken.