Introductie-avond in Utrecht

Als je belangstelling hebt voor een nadere kennismaking met de VSD ben je op vrijdag 13 oktober hartelijk welkom in Utrecht. Of je nu net lid bent geworden of al langer meeloopt: laat je wegwijs maken in de vereniging en kom in contact met andere leden.

Wat kun je verwachten?
– kennismaking met de andere aanwezigen – altijd een verrassing natuurlijk;
– uitwisseling: wat beweegt jou en de anderen om lid te worden? Wat is er zo bijzonder aan droom-ervaringen?
– een presentatie over de verschillende activiteiten van de droomvereniging, de visie, de mensen en de sfeer;
– informatie over de verschillende vrijwilligersfuncties binnen de VSD;
– gesprek over je interesses op droomgebied.
En je zult in elk geval kennismaken met ondergetekenden, actieve VSD-leden.

Ben je geïnteresseerd en/of wil je méér halen uit je lidmaatschap en de VSD beter leren kennen? Kom dan op vrijdagavond 13 oktober naar deze Introductie-avond!

Van 19:00-21:00 uur vindt de introductie plaats in het Coachhuis vlak bij de Dom. De inloop is vanaf 18:45 uur.
Meld je aan bij bestuurslid Harry de Bont, e-mail, en je zult de adresgegevens ontvangen. Deelname is gratis en in thee/koffie is voorzien.

Na afloop is er de mogelijkheid om gezamenlijk verder te praten tijdens de borrel in een gelegenheid in de buurt. Tijdens dit deel van de avond zijn ook andere leden van de vereniging uitgenodigd. Voor dromers is immers (bijna) niets leuker dan eens lekker door te kunnen bomen met collega-liefhebbers…..

De kosten van het eerste drankje van de borrel is voor rekening van de VSD.

Met hartelijke groet,

namens de VSD

Harry de Bont, algemeen bestuurslid e-mail / 06-43213209
John van Rouwendaal, Voorzitter
Merel Koopman, algemeen bestuurslid

Dit bericht is geplaatst in Agenda met de tags . Bookmark de permalink.